6178-2576-ico-wu.jpg

Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem mającym wpływ na potencję jest prawidłowe jedzenie. Dobra może łatwo poprawić nie tylko poziom potencji, lecz także płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co się dzieje podczas ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi w tym czasie do dosyć ważnych ubytków selenu. Łatwo go uzupełnić spożywając tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub zarodki pszenicy. Kolejny bardzo ważny element w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przemianę testosteronu, ten z kolei wpływa na sprawność seksualną. Podczas nadużywania napojów procentowych czy palenia tytoniu spada poziom cynku, lecz można go zwiększyć przez potrawy strączkowe, niektóre ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj lub ostrygi.
Niesamowicie ważnym elementem jest również arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent spermy. Arginina zwiększa produkcję spermy a także zwiększa żywotność plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy również w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne ulegają rozkurczeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak czekolada, wołowina, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Należy zwrócić również uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, nasionach pszenicy a także razowym pieczywie. Inna witamina to beta-karoten, jaka ma wpływ na odpowiednie uwalnianie hormonów. Jeżeli chcemy uzupełnić jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie erekcja

Dodaj komentarz