3862-7897-ico-wu.jpg

Klucz do twojej siły

indeks1
Sekret Twojej siły

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne substancje odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, przykładowo… testosteronu. Długie albo częste głodówki lub totalne
erekcja
wykluczenie wszelkiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo małej lub prawidłowej masy ciała również może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj wedle zasady „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest dobre dla mojego penisa”. Nadmierne spożywanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. Wskutek tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – transfer krwi. Skoro erekcja polega na zapełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, gdy tej krwi do omawianego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeżeli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra tanio
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci pozostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają sporo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.

Dodaj komentarz