Klucz do twojej siły

indeks1
Sekret Twojej siły

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżaniu się ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne substancje odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, przykładowo… testosteronu. Długie albo częste głodówki lub totalne
erekcja
wykluczenie wszelkiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo małej lub prawidłowej masy ciała również może ujemnie wpływać na poziom tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj wedle zasady „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest dobre dla mojego penisa”. Nadmierne spożywanie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w naczyniach krwionośnych. Wskutek tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – transfer krwi. Skoro erekcja polega na zapełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, gdy tej krwi do omawianego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednakże, jeżeli pragniesz zachować pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra tanio
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci pozostaw na wyjątkowe okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają sporo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.

Łatwe? To do pracy, a raczej do sypialni!

Apetyt na seks zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, gwarantuje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla dziewczyn!), cenieni przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest tożsama z naszymi preferencjami, prawdopodobnie nic nie będzie przeszkodą żeby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednak popęd seksualny, choć jest sprawą ducha, zależy jest także od potencjału ciała. cialis w zelu
W takim razie poza zadbaniem o adekwatną oprawę zbliżenia, wskazane jest 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować zawczasu swoje ciało, aby sprostało zadaniom, jakie pragniemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa odżywianie oraz ograniczenie używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy albo piwa działa bardzo negatywnie na możliwości wzwodu, nie ma też bezpiecznej liczby wypalanych papierosów – każda ilość szkodzi twojej sprawności seksualnej!).

Oprócz wymienionych w artykule sposobów, każdy z nas mógłby polecić parę własnych, które sprawiają, iż apetyt seksualny wzrasta. Czy jest to nasz ulubiony typ wypoczynku, masaż, kąpiel; próbowanie pysznego i pomysłowego dania; miło i sielsko albo przebojowo i ekscytująco spędzony dzień, czekanie na realizację fantazji seksualnej ustalonej uprzednio z partnerką… Bez znaczenia jaki mamy sposób na odprężenie się i spędzanie czasu tu i teraz z drugą osobą, kluczowe jest żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj tania viagra

5 wariantów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że ćwiczenia są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje łóżkowe możliwości, sprawność i wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najlepiej polepszą twoje łóżkowe zdolności!
Podnoszenie ciężarów
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego seksu. Ten rodzaj treningów aktywizuje produkcję testosteronu, który jest podstawowym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu podnosi się, kiedy stosujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. tania viagra

Żeby udoskonalić jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając odczuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – dużo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – umożliwiają wydłużenie stosunku oraz ułatwiają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają sprawność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą używać mięśni Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj levitra