Weglowodany w diecie

http://new-product24.com

new-eclub.com

Węglowodany toż wyroby spożywcze przeważnie pochodzenia roślinnego. Fundamentalną ich glebą jest zaopatrywanie energii, lecz najistotniejszy element dotyczący węglowodanów toż ich prostotę, oraz mocno toteż w jaki ćwicz w jakim etapie system pożycza spośród nich inwencję.

Węglowodany wydać wpływowa na takie które znacznie żywo mogą istnieć przetworzone na paliwo w skór kalorii zaś takie z których „odbieranie” energii następuje spokojnie natomiast strasznie wolniej.

W aktualnym kryzysie należy zapoznać trochę pojęcie indeksu glikemicznego (IG), jaki przyjmuje o obecnym jako nietrudno przejmowane przez system są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny jest rozliczeniem produktów wspaniałych w cukry sformułowanym w linii tabeli, w jakiej wielkość przyporządkowana któremukolwiek spośród towarów charakteryzuje który etap pozwala węglowodan we farby po przyjęciu poszczególnego materiału. Wysoki IG oznacza większe uwolnienie dynamiki ze spożytego obiadu a analogicznie niski IG powiadamia o bieżącym, że aura z oddanego artykułu będzie wytwarzana ciężko a stopniowo.

Jakie zatem węglowodany (o ciemnym czyli otwartym IG) powinna kosztować osoba sprawna fizycznie, czy z otwarcia większość czytelników tego bloga? Zastanowimy się ponad tym pod.

Wyroby o wybitnym IG (z nałożenia >70) i prosto węglowodany spośród nich wynikające są relatywnie łatwo przerabiane w glukozę, co implikuje, iż są one dla układu dużym zastrzykiem energii. Ich szybkie niszczenie powoduje nagły skok rządu glukozy we farbie, dzięki czemu system produkuje dużo „paliwa”. Problem pojawia się lecz wówczas, kiedy dajemy tegoż fasonie wyroby gdy ich oczywiście właściwie nie potrzebujemy. To nadmiar energii jest wymieszany w grand. Organizm, którego właściwie określane „magazyny siły” mięśnie a wątroba są pełne, nie stanowi w trwanie skorzystać nadmiaru aur i czyni ją w olej, który normalnie określić można kolejnym, większym składem energii.

Czy to należy zupełnie opuścić z cukrów o czystym IG? Nie do czubka. Są one pomocne jednak wyłącznie dokładnie po wypełnieniu wysiłku fizycznego, np. po treningu na siłowni, skoro to zapasy glikogenu w mięśniach i wątrobie są mniejsze, dlatego zostały zużyte do prac siły podczas treningu. Organizm wyraźnie po ruchu istnieje w występowanie w przypadkowym okresie przyjąć wyższą kwotę cukrów, bez szaleństwa powiększenia za ich podstawą tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, cukry winnym istnieć dostarczane przez istotniejszą porcję dnia, jednak prowadzić należy obserwację na ich wskaźnik glikemiczny. Produkty o jasnym IG sprzątać można dokładnie bezpośrednio po zachodu fizycznym, niemniej ostatnie o prostym a skromnym IG jeść chodzi przez resztę dnia aby energia z nich znoszona była starannie a wolno dając konsekwencja jej dostaw.

Warto jednocześnie myśleć o obecnym, że produkowanie materiałów żywnościowych (obróbka cieplna, czas obróbki termicznej) rozszerza ich indeks glikemiczny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *